فهرست کارها

به همه‌ی تگ‌های تصویر خصوصیت alt با متن متناسب با عکس اضافه کنید
یک فرم مانند اشتراک در خبرنامه یا نام‌نویسی اضافه کنید
تگ‌های ساخت‌یافته را به صفحه اضافه کنید توضیحات بیشتر
خطاها و اخطارهای w3c را بررسی و حل کنید
صفحه‌ی فیس‌بوک ایجاد کنید و لینک به صفحه را به وب‌سایت اضافه کنید
صفحه‌ی گوگل‌پلاس ایجاد کنید و لینک به صفحه را به وب‌سایت اضافه کنید
صفحه‌ی توئیتر ایجاد کنید و لینک به صفحه را به وب‌سایت اضافه کنید
حساب اینستاگرام ایجاد کنید و لینک به صفحه را به وب‌سایت اضافه کنید
خطا‌های مربوط به بخش موبایل را برطرف کنید توضیحات بیشتر
خطا‌های مربوط به بخش موبایل را برطرف کنید توضیحات بیشتر
تگ ویوپورت را اضافه کنید

توصیه‌ها

یک صفحه گوگل پلاس بسازید و در وب‌سایت لینک به گوگل پلاس با خصوصیت rel='publisher' اضافه کنید
بخش وبلاگ را به وب‌سایت اضافه کنید تا مطالب وب‌سایت افزایش یابد
بخش موبایل وب‌سایت را ایجاد کنید و در صورت استفاده در موبایل کاربر را به نسخه موبایل هدایت کنید
بخش موبایل وب‌سایت را ایجاد کنید و در صورت استفاده در موبایل کاربر را به نسخه موبایل هدایت کنید

سئو

تگ عنوان صفحه
سقف شیبدار خانه های ویلایی - شیروانی
36 حرف

عالی، تعداد حروف عنوان صفحه بین 10 تا 70 حرف است.

مطمئن شوید که عنوان صفحه صریح است و دارای کلمات کلیدی مرتبط با محتوای صفحه است.

دقت کنید هر یک از صفحه‌های وب‌سایت شما باید عنوان خاص خودش را دارا باشد، عنوان تکرار شده در صفحه‌های مختلف موجب جریمه شدن توسط موتورهای جستجو می‌گردد.

تگ شرح صفحه
سقف شیبدار خانه های ویلایی - شیروانی - سقف شیبدار خانه های ویلایی - شیروانی - آردواز - سردرب حیاط - آلاچیق - پرچین - دکرا- تاپ تایل - ورق
137 حرف

عالی، تعداد حروف شرح صفحه بین 70 تا 160 حرف است.

متن شرح صفحه به‌طور خلاصه مشخص می‌کند که این صفحه شامل چه مطلبی است، این متن در نتایج موتورهای جستجو نیز نمایش داده می‌شود.

مطمئن شوید که شرح صفحه صریح است و دارای کلمات کلیدی مرتبط با محتوای صفحه است.

یک شرح صفحه خوب شبیه به یک پیام تبلیغاتی می‌تواند موثر باشد، بنابراین بهتر است متن وسوسه انگیز باشد تا کاربر برای کلیک روی لینک شما در نتایج موتورهای جستجو وسوسه شود.

برای اینکه مطمئن شوید متن شرح صفحه بدون اشکال است می‌توانید از ابزار Google Webmaster Tools استفاده کنید، گوگل به شما نشان می‌دهد که آیا متن شما کوتاه است، طولانی است و یا در صفحه‌های دیگر وب‌سایت شما تکرار شده است.

نحوه نمایش در نتایج گوگل
نتیجه بر اساس عبارات کلیدی تنها درصورت بررسی پیشرفته قابل مشاهده است.
سقف شیبدار خانه های ویلایی - شیروانی
http://csiran.blogfa.com
سقف شیبدار خانه های ویلایی - شیروانی - سقف شیبدار خانه های ویلایی - شیروانی - آردواز - سردرب حیاط - آلاچیق - پرچین - دکرا- تاپ تایل - ورق

این بخش ایجاد شده است تا شما ببینید عنوان و شرح صفحه چگونه در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که عنوان یا شرح صفحه را تعیین نکرده باشید و یا این مقادیر ارتباطی با محتوای صفحه نداشته باشد موتورهای جستجو متن دیگری را ایجاد خواهند کرد.

اگر عنوان یا شرح صفحه طولانی باشند توسط موتورهای جستجو کوتاه شده و متن کوتاه شده نمایش داده خواهد شد.

تگ‌های تیتر (Heading)
<h1><h2><h3><h4><h5><h6>
17442000
تگتعداد
<h1>سقف شیروانی خانه های ویلایی و شیبدار و آردواز و آلاچیق
<h1>تلفن : 02155328400
<h1>تلفن : 02155328400
<h1>ورق طرح سفال پرچین
<h1>ورق طرح سفال پرچین
<h1>ورق طرح سفال فلزی پرچین
<h1>مقاومت بالا در برابر طوفان و گرد و باد:
<h1>صرفه اقتصادي و قیمت مناسب:
<h1>زیرسازی ساده: منجر به استفاده کمتر از پروفیل های چوبی و فلزی و همچنین اجرای خرپای ساده تر می شود نصب سریع: به دلیل وجود آموزش های فنی کافی در دسترس برای پوشش کاران، موجود بودن متعلقات مورد نیاز در هنگام نصب، سطح پوشش دهی بالای محصول در نهایت شاهد نصب نسبتا سریع آن هستیم. وزن کم: وزن پایین محصول حمل آن را به طبقات فوقانی ساختمان و حمل بر روی سقف را آسان می کند، از طرف دیگر هزینه های حمل آن از شرکت تا محل مورد نظر را نیز بسیار کاهش می دهد. عدم نیاز به رنگ: این محصول که در شرکت رنگ شده و در رنگ های بسیار متنوعی موجود است پس از نصب دیگر نیازی به رنگ مجدد نخواهد داشت و با گذشت زمان های طولانی نیز رنگ خود در حد مطلوب حفظ خواهد کرد. حجم کم: با توجه به این موضوع شاهد آن خواهیم بود که با در اختیار داشتن انبار یا مغازه ای کوچک خواهیم تنواست مقدار زیادی این محصول را انبار کنیم. همچنین در حمل بار به محل مورد نظر شما از وسایل نقلیه کوچکتر و ارزان تری استفاده خواهد شد. عمر طولانی و نگهداری آسان: از آنجا که این محصول از جنس ورق گالوانیزه می باشد توسط شرکت های تولید کننده آنها تا ۵۰ سال ضمانت می شوند که در شکل آنها تغییری به وجود نیاید.
<h1>www.vsbco.com          www.ardevaz.ir
<h1>بازدید و مشاوره رایگان
<h1>تلفن : 02155328400
<h1>
<h1>
<h1>
<h1>اجرا در سراسر ایران
<h1>اجرای سقف شیب ویلایی، اردواز
<h2>ورق طرح سفال از جنس فلز گالوانیزه برای پوشش سقف های شیبدار و شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قیمت مناسبی نیز می باشد
<h2>پرچین در لغت : دیوارییست که از آمیختن گِل و شاخه های درخت و بوته ، گرداگرد باغ یا کشت زار درست کنند.
<h2>نحوه نصب این پوشش بسیار متمایز از نمونه های مشابهی است که جهت پوشش سطح شیب دار استفاده میگردد. این محصول به دلیل نوع هم پوشانی بسیار عالی ورق ها پس از نصب مانع از ورود جریان هوای پر فشار به سطح زیرین می شود و همچنین استفاده از متعلقات طراحی شده مخصوص آن باعث پوشش زوایای مختلف می شود که در نهایت منجر به ایجاد یک سقف یکپارچه و غیر قابل نفوذ می گردد.
<h2>ورق های طرح سفال پرچین دارای صرفه اقتصادی هم برای پیمانکاران و هم کارفرمایانیست که قرار است در پوشش سقف ویلا و یا آپارتمان خود از این محصول استفاده نمایند. برخی از دلایل اثبات این امر به شرح زیر است:
<h2>زيبائي:
<h2>ورق طرح سفال فلزی پرچین با طرح منحصر به فرد و رنگ الکترواستاتیک (پودری) داراي جذابيت ويژه بوده كه با انعطاف پذيري و قابليت نصب در شيب ۱۲ تا ۹۰ درجه در زيبا سازي نماي معماريهاي سنتي و مدرن نفش مهمي ايفا مي كند.
<h2>مقاومت در برابر آتش:
<h2>با بکارگیری ورق های گالوانیزه ، تايلهاي پرچین قادر به تحمل بيش از ۷۲۰ درجه سانتيگراد حرارت ميباشند. همچنین وزن بسیار کم تایلها باعث می گردد در آتش سوزی های داخلی بام دیرتر فرو بریزد.
<h2>ايمن در برابر زلزله:
<h2>تايلهاي پرچین سبكتر از ساير پوششهاي سقف بوده و با توجه به همپوشاني تايلها و قفل گشتن آنها توسط ميخها یا پیچ هاي فولادي  ريسك ريزش را به حداقل مي رساند و مقاومت قابل توجهي در مقابل نيروهاي برشي و پيچشي زلزله دارند.
<h2>كاربرد آسان:
<h2>بنا بر ويژگي هاي پرچین، اين تايلها از نظر فني به راحتي امكان تعويض سيستم پوشش فرسوده موجود و يا تبديل سقف مسطح به شيبدار را در حداقل زمان و هزينه مهيا مينمايند. در دهه اخير اين حقيقت در ايمن و مقاوم سازي ساختمانهاي فرسوده، بخصوص اماكن عمومي و حساس مانند مدارس، بيمارستانها و غيره در سراسر جهان مورد استقبال و حمايت مراجع دولتي و نظامي قرار گرفته است.
<h2>سيستم كامل:
<h2>پرچین علاوه بر تايلهاي اصلي داراي لوازم جانبي كاملي ميباشد كه تمامي توقعات مهندسين و طراحان ساختمان را از نظر فني، ايمني و زيبائي نما تامين كرده و نيازي به وسائل و مصالح جانبي ديگر ندارد.
<h2>خلاصه :
<h2>مقاوم در برابر باران های شدید ، تگرگ و برف مقاوم در برابر باد و طوفان ، تنوع در رنگ (آجری ، قرمز ، آبی ، قهوه ای ، نارنجی و …) گارانتی در برابر چکه دوام ۵۰ ساله در برابر عدم تغییر شکل مقاوم در برابر نور خورشید و دوام بیشتر رنگ صرفه اقتصادی برای مجری و مشتری کاربرد آسان سیستم کامل ایمن در برابر زلزله زیبایی
<h2>مشخصات فنی ورق طرح سفال پرچین :
<h2>طرح : پرچین ورق ها : از جنس گالوانیزه ، با قطر ۰/۶ و ۰/۵ میلیمتر رنگ : به روش الکترواستاتیک (پودری) ابعاد ورق ها : ۹۸۰ میلی متر طول و ۳۷۰ میلی متر عرض وزن : هر ورق ۰/۶ تقریبا ۲ کیلوگرم و هر ورق ۰/۵ تقریبا ۱/۷ کیلوگرم پوشش مفید هر ورق : ۰/۳۴متر مربع
<h2>زیر سازی :
<h2>پروفیل و یا چوب ۳۰* ۳۰میلی متر از پایین ترین نقطه سقف در طول شیب با فاصله ۹۰ سانتی متر به صورت عمودی و پروفیل یا چوب با ابعاد ۲۰* ۲۰میلی متر با فواصل ۳۷۰ میلی متر به صورت افقی متناسب با نوع سقف اجرا می گردد. توجه : اجرا برای سقف های مختلف ممکن است تفاوت داشته باشد که با نظر فنی مجری باید لحاظ شود طریقه نصب تایل طرح سفال فلزی پرچین :
<h2>نصب تایل از پایین ترین قسمت شیب و از سمت مخالف زاویه دید آغاز شده و به تاج (قله) مرکزی ختم می شود. و در انتها با تیزه و کنار پوشش داد می شود.
<h2>قیمت مناسب ورق طرح سفال پرچین ورق طرح سفال فلزی پرچین با گارانتی
<h2>قیمت تقریبی : ۷۵,۰۰۰ ریال کلاهک طرح سفال فلزی پرچین
<h2>قیمت تقریبی : ۵۵۰,۰۰۰ ریال تیزه گرد طرح سفال فلزی پرچین – فلاشینگ
<h2>قیمت تقریبی : ۴۰,۰۰۰ ریال
<h2>موارد استفاده ورق طرح سفال پرچین پوشش سقف های شیبدار ویلا سوله پمپ بنزین یکی از موارد استفاده ورق های طرح سفال که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند پوشش سقف های شیب دار ویلا و سوله می باشد پس از گذشت زمان و مشخص شدن اهمیت سقف های شیبدار و شیروانی در ساخت ویلا، سوله و دیگر بناها متخصصان ایرانی نیز علاقه خود را به این نوع سقف های نشان داده و در نتیجه امروزه در سطح شهرها و استان ها شاهد بناهای زیادی هستیم که از این پوشش ها استفاده کرده اند. در ابتدایی شکل پوشش های مورد استفاده این سقف های از گل استفاده می شد که با گذشت زمان محصولاتی سیمانی جای آنها را گرفت، در نهایت و پیشرفت روز افزون این صنعت امروز از ورق های گالوانیزه طرح دار برای پوشش این سقف ها استفاده می شود. محصولات امروزی مزایای بسیاری نسبت به پدران خود دارند که باعث جایگزینی آنها شده است. برخی از این مزایا به شرح زیر است:
<h2>وزن کمتر ورق طرح سفال پرچین هزینه کمتر، هزینه خرید محصول و زیر سازی مورد نیاز به شدت کاهش یافته است     ایمنی بیشتر     زمان نصب کمتر زیبایی بیشتر، تنوع رنگ موجود در این ورق های طرح سفال انعطاف بیشتری را در اختیار طراحان قرار می دهد.
<h2>یکی از موارد استفاده این ورق ها که مهمترین مورد نیز می باشد،
<h2>پوشش سقف های شیبدار ویلا های مسکونی تفریحی، سالن های ورزشی، سوله، پمپ بنزین، انبارها و بسیاری دیگر از سطوح شیبدار است.
<h2>این ورق های فلزی رنگی برای پوشش هر سطح شیب داری قابل استفاده می باشند و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ نصب آن ها روی دیوار، نمای ساختمان و … نمی باشد. آن دسته از هم میهنانی که در شمال کشور یا در استان هایی همچون مازندران، فارس، تبریز، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، آذربایجان های غربی و شرقی، تهران، البرز و یا در شهرها و شهرستان هایی همچون ملارد، کلاردشت، رودسر، دماوند، بابلسر، ارومیه، مشهد، سبزوار، دزفول و … زندگی می کنند بیشتر با این نوع سقف ها آشنا هستند و کارهای اجرا شده زیادی را در طول روز مشاهده می کنند که سقف آنها ورق طرح سفال پرچین نصب شده است اما در صورتی که نیاز به مشاهده نمونه کارهای اجرا شده دارد می توانید به گالری تصاویر مراجعه نمایید و تصاویر مختلفی را ببینید. قابل ذکر است که تصاویر زیرسازی و نحوه نصب این تایل نیز در همین وب سایت منتشر شده است. برای مشاهده تصاویر زیرسازی، تیر ریزی، خرپا، آهن کشی و هر اصطلاح دیگر به گالری تصاویر مراجعه نمایید. قابل توجه هم میهنان شمال کشور عزیزمان ایران که در استان ها وشهرهای گیلان، رشت، بابلسر، رودسر، اردبیل، مراغه، خوی، رامسر، تنکابن، چالوس دامغان، شاهرود، گرگان، آمل، بندر ترکمن و … زندگی می کنند  باید عرض شود که این ورق های طرح سفال جایگزین ورق های حلبی یا حلب ساده ای هستند که در زمان های گذشته از آن ها استفاده می شده است.
<h2>در صورتی که نیاز به نصاب و مجری ورق های طرح سفال پرچین دارید با ما تماس بگیرید.
<h2>پوشش سر درب ورودی حیاط، آپارتمان با ورق طرح سفال پرچین
<h2>سر درب ورودی حیاط را می توان با ورق طرح سفال پرچین نصب و اجرا کرد که البته باید شیب دار باشد
<h2>در شهر ها و کشورهایی که بارش برف و باران در آنها زیاد است و همچنین خانه های ساخته شده در برخی مناطق آنها بزرگ و ویلایی می باشد در ورودی ساختمان یا ویلاسر دربی نصب می شود. دلیل آن این است: زمانی که یک شخص پشت درب منتظر باز شدن درب می باشد و هوا بارانی یا برفی است خیس نشود. این امر از زمان های دیرین نیز در کشور ما رواج داشته و امروزه شکل جدیدی به خود گرفته است. در فیلم های قدیمی که در روستاها و شهرهای شمال کشور تهیه شده اند و از سیما پخش می شوند این موضوع به خوبی نمایان است. سر دربی ها انواع مختلفی دارند که نوع شیب دار یکی از آن ها می باشد. همانطور که در مطالب پیشین توضیح داده شده شیب دار ساختن سقف ها دارای مزایای فراوانی می باشد که یکی از مزایای سر دربی های شیب دار عدم باراش برف و باران به درب ورودی شده و مانع از پوسیدگی و از بین رفتن آن می شود.
<h2>در زمان کنونی برای اجرا و نصب این پوشش بر درب ورودی حیاط و آپارتمان از ورق های فلزی رنگی استفاده می شود که پرچین انتخاب بسیار مناسبی برای اینکار می باشد. برای مشاهده نمونه کارهای اجرا شده با این محصول به گالری تصاویر سر درب حیاط مراجعه نمایید. این سر دربی ها علاوه بر مزایای ذکر شده باعث زیبایی ساختمان های مدرن و امروزی نیز شده اند.
<h2>این نوع از پوشش در طرح های معمولی هزینه های زیادی در بر ندارد، مصالح مورد نیاز برای اجرای یک سر درب حیاط شامل موارد زیر است:
<h2>ورق طرح سفال پرچین نمای پیشانی فلزی دامپا (لمبه) فلزی تیزه گرد یا هشتی فلزی کناره یا فلاشینگ فلزی سقف شیب دار(بستگی به طرح دارد)
<h2>علاوه به مصالح بالا ساخت خرپا و آهنکشی یا چوب کشی برای تیر ریزی هم نیز نیاز دارید.
<h2>نمای پیشانی فلزی آپارتمان و ویلا
<h2>ورق های طرح سفال امروزه نقش مهمی در زیبا سازی شهرها ایفا می کند و شاهد بکارگیری آنها در نمای پیشانی بالای آپارتمان ها نیز هستیم
<h2>پیشانی ساختمان یا آپارتمان در واقع اصطلاحی است که پوشش کاران سقف های شیبدار برای پوشش نوار بالای ساختمان ها انتخاب کرده اند. نصاب های محترم نام به جا و مناسبی را انتخاب کرده اند زیرا این سازه در نقطه ای از ساختمان نصب می شود که به مانند پیشانی انسان می باشد. پیشانی آپارتمان با سازه های فلزی اجرا می شوند و معمولا در زمانی که نصب نمای ساختمان تمام می شود نوبت اجرای سازه پیشانی می باشد. بهتر است در زمان ذکر شده پیشانی اجرا و نصب شود زیرا اجرای این سازه نیازمند داربست می باشد و در صورتی که در زمان نصب شده اجرا نشود هزینه نصب مجدد داربست باید پرداخت شود، دلیل دیگر پیشنهاد ما برای اجرا در زمان یاد شده آن است که باید نمای سنگ یا کامپوزیت یا هر چیز دیگر اجرا شود و به لبه بالای ساختمان برسد سپس پیشانی نصب شود، زیرا باعث یکپارچگی و زیبایی دو چندان در نمای ساختمان می شود.
<h2>ورق طرح سفال پرچین به دلیل آنکه نصب آجری مانند دارد و طرح ریزی دارد نمای بسیار زیبایی می تواند در پیشانی ساختمان داشته باشد زیرا که پیشانی ساختمان ها در ابعاد با عرض زیاد و ارتفاع کم اجرا می شوند، استفاده از محصولاتی که طرح ریز و چینش آجری داشته باشد بسیار مهم است. بافت آجری به دلیل آن است که پس از نصب سقف نمایی یکپارچه ارائه می دهد و خطوط بین محصولات نمایان نخواهد شد. برای درک بهتر این موضوع بهتر است به گالری تصاویر مراجعه کرده و سقف ها و پیشانی های اجرا شده با پرچین و پیشانی های اجرا شده با دیگر محصولات را که البته تعداد بسیار محدودی هستند را با هم مقایسه کنید.
<h2>اجرای تخصصی سقف شیبدار, سوله, اردواز, ورق طرح سفال و پرچین
<h2>قیمت اجرای سقف شیروانی فلزی، عکس و قیمت اردواز، قیمت ورق طرح سفال
<h3>جرای سقف شیبدار ویلایی -اردواز -پرچین -سفال -طرح سفال -سردرب، پیشانی و ساخت و نصب و پوشش سوله
<h3>آردواز - سقف شیبدار ویلایی -شیروانی -خرپا و پوشش

عالی، در این صفحه از تگ‌های تیتر (<H1> تا <H6>) استفاده شده است.

از کلمات کلیدی در تیترها مخصوصا تیتر اول (<H1>) استفاده کنید.

بهتر است در تمامی صفحه‌های وب‌سایت از تگ‌های تیتر استفاده شود، تگ تیتر اول (<H1>) فقط یک بار در صفحه باید تعریف شود ولی تیترهای (<H2> تا <H6>) می‌توانند چندین بار تکرار شوند.

فراوانی کلیدواژه‌ها
 سقف 77  طرح 60  اجرای 55  سفال 54  قیمت 52  ورق 46  پرچین 40  نصب 40  که 39  شیبدار 36 

این بخش نشان می‌دهد چه کلماتی بیشترین تکرار را در این صفحه داشته‌اند.

تلاش کنید محتوا را طوری بسازید تا کلمات مهم تکرار شوند، برای تشخیص کلمات مهم می‌توانید از ابزارهایی مانند Google AdWords استفاده کنید.

کلیدواژه‌ها و عبارت‌های تکرار شده
کلیدواژه‌ها تعداد آدرس عنوان شرح تیتر
سقف 72
های 56
اجرای 54
قیمت 53
طرح 51
عبارت‌های دو کلمه‌ای تعداد آدرس عنوان شرح تیتر
اجرا شده 4
سقف های 3
شیب دار 3
میلی متر 2
پروفیل چوب 2
عبارت‌های سه کلمه‌ای تعداد آدرس عنوان شرح تیتر
کارهای اجرا شده 2
گالری تصاویر مراجعه 2
پیشانی های اجرا 2
های اجرا شده 2

جدول فوق نشان می‌دهد کلمه‌های کلیدی در وب‌سایت شما چگونه چیده شده‌اند.

برای بالا بردن احتمال نمایش در اولین نتایج موتورهای جستجو باید کلمات کلیدی در آدرس صفحه، متن داخل صفحه، عنوان صفحه، شرح صفحه، تیترها، خصوصیت alt عکس‌ها و متن لینک‌ها استفاده شده باشد.

متن جایگزین برای تصاویر
6 مورد از تگ‌ها فاقد خصوصیت alt هستند
http://www.blogfa.com/layouts/mac/b1.jpg
http://www.blogfa.com/layouts/mac/b2.jpg
http://www.blogfa.com/layouts/mac/b3.jpg
http://www.blogfa.com/layouts/mac/favorite.gif
http://www.blogfa.com/layouts/mac/rss.gif
http://www.blogfa.com/photo/c/csiran.jpg

متن جایگزین (خصوصیت alt) در مواردی از تصاویر این صفحه تعیین نشده است، این متن را اضافه کنید تا موتورهای جستجوی تصاویر بتوانند تصویر این صفحه را در نتایج جستجوی تصاویر نمایش دهند

دقت کنید موتورهای جستجو تصاویر را نمی‌بینند بنابراین لازم است با متن مرتبط برای هر یک از تصاویر مشخص کنید که تصویر چه چیزی را نمایش می‌دهد. این متن‌ها برای ابزارهای خواندن متن نیز کاربرد دارند.

کلمه‌های استفاده شده در این متن بهتر است با کلمات کلیدی تعیین شده برای این صفحه همخوانی داشته باشند تا این صفحه در نتایج جستجوی تصاویر نیز وجود داشته باشد.

تمامی تصاویر وب‌سایت را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که تمامی تصاویر دارای متن جایگزین هستند.

دقت کنید متن تعیین شده (با در نظر گرفتن فاصله‌ها) کمتر از 150 حرف باشد. همچنین سایز تصویر باید کم شده باشد تا زمان بارگذاری صفحه کاهش یابد.

نسبت متن قابل نمایش به کد HTML
این مورد صرفا هنگام بررسی صفحه‌های داخلی مهم است.

نسبت متن به کد HTML در این صفحه کمتر از 15 درصد است، بنابراین لازم است متن بیشتری را به صفحه اضافه کنید.

در حالت عادی باید نسبت متن به کد HTML بین 25 تا 70 درصد باشد تا خطر شناسایی صفحه به‌عنوان اسپم کاهش یابد.

تا جایی که ممکن است متن مفید و مرتبط با کلمات کلیدی را به صفحه اضافه کنید.

صفحه‌های فهرست شده در گوگل

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

خصوصیت ناشر برای لینک به گوگل پلاس
بهتر است لینک با خصوصیت rel="Publisher" به صفحه‌ی گوگل‌پلاس اضافه کنید

وب‌سایت شما لینک به صفحه گوگل پلاس به‌عنوان ناشر مطالب (rel="Publisher") ندارد.

این نوع تشخیص ناشر می‌تواند به توسعه برند شما کمک کند. این عامل کمک می‌کند تا برند شما به‌عنوان ناشر مطالب وب‌سایت در نتایج جستجو برجسته تر معرفی شود اما در صورتی که rel="Author" یعنی ناشر شخص باشد اینطور نخواهد بود.

بازنویسی آدرس
عالی، آدرس وب‌سایت بدون ایراد تعریف شده است

عالی، آدرس وب‌سایت شما مرتب (قابل خواندن) است و از کوئری استفاده نشده است

آدرس مرتب علاوه بر موثر بودن برای سئو موجب کاربری آسان وب‌سایت تیز می‌شود.

خط فاصله در آدرس
عالی، شما از خط فاصله (این_خط_ها_خط_فاصله_هستند) در آدرس صفحه استفاده نکرده‌اید

عالی، شما از خط فاصله (این_خط_ها_خط_فاصله_هستند) در آدرس صفحه استفاده نکرده‌اید.

گوگل خط تیره را به‌عنوان جداکننده کلمه می‌شناسد، بنابراین اگر از خط فاصله استفاده کنید کلمات برای گوگل قابل تشخیص نخواهد بود.

عوامل مسدود شدن
استفاده نشده است
استفاده نشده است

از فلش صرفا باید برای فرایندهای ویژه استفاده شود. اگرچه محتوای فلش زیباتر به نظر می‌رسند اما از نظر گوگل قابل خواندن نیستند، بنابراین بهتر است تا جای ممکن از فلش در محتوای وب‌سایت استفاده نشود. البته این مورد درباره تبادل اطلاعات از طریق فناوری AJAX نیز صادق است.

فریم‌ها نیز می‌توانند برای وب‌سایت شما مشکل‌ساز شوند چون موتورهای جستجو محتویات فریم را نمی‌خوانند و در فهرست خود ذخیره نمی‌کنند. تا جای ممکن از فریم استفاده نکنید ولی اگر مجبور بودید حتما از تگ NoFrames نیز استفاده کنید.

عبارات کلیدی هم‌ردیف در گوگل ترندز

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

وب‌سایت شما در نتایج گوگل

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

سایت‌مپ‌های ارسال شده به گوگل

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

خطاهای مشاهده شده توسط گوگل

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

عبارات کلیدی برتر وب‌سایت شما

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

تعداد سایت‌هایی که به شما لینک داده‌اند
191 مورد به آدرس این صفحه
9 مورد به ساب دومین

این تعداد نشان می‌دهد که چه تعدادی وب‌سایت دارای لینک به وب‌سایت شما است، این نوع لینک‌ها از نظر موتورهای جستجو نشانه‌ای بر اعتبار وب‌سایت شما هستند.

از آنجایی که این عامل یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو به شمار می‌آید، لازم است تلاش کنید تا تعداد و کیفیت این نوع لینک‌ها افزایش یابد.

تغییر مسیر به آدرس دارای www
این مورد برای سایت‌هایی با زیر دامنه www یا بدون زیر دامنه بررسی می‌شود

اطمینان حاصل کنید که هر دو حالت دامنه و به یکی از حالت ها منتقل شود و جداگانه وب‌سایت را نمایش ندهند

نمایش یک دامنه بسیار با اهمت است زیرا موتورهای جستجو دامنه‌های مختلف را به‌عنوان وب‌سایت‌های متفاوت شناسایی می‌کنند.

شما باید ابتدا یکی از دامنه ها را به‌عنوان دامنه اصلی از طریق ابزار Google Search Console به گوگل معرفی کنید سپس با کد 301 صفحه را به دامنه اصلی منتقل کنید

robots.txt
3
4
1
1

عالی وب‌سایت شما دارای فایل robots.txt هست.

این فایل به شما اجازه می‌دهد تا دسترسی ربات‌ها را برای خواندن فایل‌ها و پوشه‌های وب‌سایت محدود کنید. همچنین این فایل تعیین می‌کند که XML Sitemap در چه آدرسی از وب‌سایت قرار دارد.

شما می‌توانید از طرق ابزار Google Search Console بررسی کنید که آیا Robots.txt به‌درستی تنظیم شده است یا خیر همچنین با این ابزار می‌توانید بررسی کنید که آدرس‌های وب‌سایت به‌درستی قابل بررسی هستند یا مسدود شده‌اند.

sitemap.xml

سایت‌مپ را به ابزارهای جستجو مانند Google™ Webmaster Tools و Bing Webmaster Tools ارسال کنید، آدرس این سایت‌مپ را نیز در فایل robots.txt مشخص کنید

سایت‌مپ فایلی است که فهرستی از صفحه‌های وب‌سایت را به موتورهای جستجو معرفی می‌کند، این فایل می‌تواند اطلاعات بیشتری را به موتورهای جستجو بدهد، مثلا اینکه این صفحه چه زمانی به‌روزرسانی شده است و یا در چه دوره زمانی تغییر می‌کند این اطلاعات موجب می‌شود موتورهای جستجو به‌صورت هوشمندانه وب‌سایت شما را بررسی کنند.

توجه کنید صرفا صفحه‌هایی که باید به موتورهای جستجو معرفی شوند باید به این فایل اضافه شوند بنابراین نباید صفحه‌هایی که از طریق robots.txt مسدود شده‌اند به این فایل اضافه شود. بررسی کنید تمامی آدرس‌های موجود دارای مقصد سالم باشند و صفحه 404 یا خطای سرور را نمایش ندهند. آدرس را حتما متناسب با دامنه اصلی تعیین کنید مثلا حتما دارای زیردامنه‌ی www باشند. همچنین لازم است شمای مشخص http یا https را مشخص کنید.

اطلاعات دومین
6 اسفند 1394 (25 February 2016)
31 تیر 1400 (22 July 2021)

سن دامنه تاثیر بسزایی در تعیین اولویت نتایج جستجو دارد، دامنه‌هایی که فقط چند ماه از سنشان می‌گذرد به‌سختی می‌توانند با دامنه‌های قدیمی رقابت کنند. بهتر است برای شروع دامنه‌ای را که قبلا ثبت شده است را خریداری کنید.

شما می‌توانید دامنه خود را برای بازه‌های طولانی 5 یا 10 ماهه ثبت کنید. با این کار شما به دنیا نشان می‌دهید که در پیشبرد کسب و کار خود جدی هستید.

بلاگ
آدرس وبلاگ در وب‌سایت پیدا نشد

ایجاد وبلاگ بهترین روش برای برقراری تعامل با مخاطبین شماست و ایجاد متون مفید و بازدید بیشتر باعث می‌شود در دنیای مجازی بیش از پیش دیده شوید.

بازدید از طریق آی‌پی
158.69.187.205
http://158.69.187.205 وضعیت: 404 - NotFound
وب‌سایت با آی‌پی به وب‌سایت شما اشاره نمی‌کند

عالی وب‌سایت شما از طریق آی‌پی به دامنه اصلی اشاره می‌کند و یا صفحه سرور میزبان را نمایش می‌دهد.

موبایل

تعداد بازدید از موبایل و تبلت

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

نحوه نمایش در موبایل
Mobile Rendering

تعداد افرادی که از موبایل و تبلت برای ارتباط با اینترنت استفاده می‌کنند بسیار زیاد است، حدود 75 درصد از کاربران به تلفن‌های هوشمند یا تبلت دسترسی دارند. وب‌سایت شما باید در این نوع دستگاه‌ها نیز به‌صورت صحیح دیده شود.

برای مشاهده آمار بازدید از طریق موبایل و تبلت می‌توانید از ابرار آمار بازدید مثل Google Analytics استفاده کنید.

کاربری به‌صورت لمسی

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

هماهنگی با موبایل
هیچ شیء تعبیه شده (Embeded Object) در این صفحه وجود ندارد

عالی، وب‌سایت شما هیچ شیء خاصی را تعبیه نکرده است مانند فلش، سیلورلایت، جاوا و ... بنابراین محتوای صفحه در تمامی دستگاه‌ها قابل نمایش خواهد بود.

سهولت کاربری در موبایل
Mobile Friendliness
وب‌سایت شما به نسخه‌ی موبایل تغییر مسیر نمی‌دهد
متاسفانه این وب‌سایت برای نمایش روی موبایل بهینه‌سازی نشده است

این موضوع بسیار مهم است که وب‌سایت شما طوری تنظیم شده باشد که کاربرانی که از طریق موبایل به وب‌سایت شما دسترسی دارند بتوانند به‌راحتی از وب‌سایت استفاده کنند. این بخش به سهولت استفاده از موبایل اشاره دارد، بهینه‌سازی موبایل باعث می‌شود تا در نتایج سرچ نسخه موبایل اولویت بالایی داشته باشید.

سهولت کاربری در موبایل
Mobile Friendliness
وب‌سایت شما به نسخه‌ی موبایل تغییر مسیر نمی‌دهد
متاسفانه این وب‌سایت برای نمایش روی موبایل بهینه‌سازی نشده است

این موضوع بسیار مهم است که وب‌سایت شما طوری تنظیم شده باشد که کاربرانی که از طریق موبایل به وب‌سایت شما دسترسی دارند بتوانند به‌راحتی از وب‌سایت استفاده کنند. این بخش به سهولت استفاده از موبایل اشاره دارد، بهینه‌سازی موبایل باعث می‌شود تا در نتایج سرچ نسخه موبایل اولویت بالایی داشته باشید.

موبایل Viewport
در این صفحه ویوپورت (viewport) تعریف نشده است

عالی، ویوپورت به‌درستی تنظیم شده است.

به خاطر داشته باشید در صورتی که سایز پهنای صفحه به واحد پیکسل تعریف شده باشد ممکن است در دستگاه‌های مختلف به شکل‌های متفاوتی نمایش داده شود.
توصیه‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • از تعیین اندازه پهنا به‌صورت ثابت و بزرگ در استایل‌ها پرهیز نمایید
  • در صورت نیاز، از مدیا برای سایزهای متفاوت موبایل استفاده کنید
  • اندازه تصویر را بر اساس واکنش‌گرایی صفحه تغییر دهید

کاربری

آدرس
csiran.blogfa.com
17 حرف

تا جایی که ممکن است از کوتاه‌ترین حالت دامنه استفاده کنید

آدرس‌های توصیفی برای شناسایی محتوای صفحه توسط موتورهای جستجو توصیه می‌شوند. کاربر باید بتواند به‌سرعت با دیدن آدرس تشخیص دهد محتوای صفحه چه چیزی را شامل می‌شود برای مثال

http://www.mysite.com/fa/products

به خاطر داشته باشید آدرس صفحه یکی از فاکتورهای مهم برای سئو به حساب می‌آید بنابراین بهتر است تا جای ممکن از آدرس‌های مرتب استفاده شود

آیکون صفحه
favicon   عالی، وب‌سایت شما دارای آیکون اختصاصی است

عالی، وب‌سایت شما دارای آیکون اختصاصی (favicon) است، مطمئن شوید آیکون وب‌سایت مرتبط با برند شما است.

فرم ارتباط با کاربر
هیچ فرمی برای برقراری ارتباط با بازدیدکننده وجود ندارد

افزودن فرم ایجاد تعامل موجب برگشتن کاربر به وب‌سایت در آینده خواهد بود، این فرم می‌تواند ثبت‌نام یا ثبت ایمیل برای اشتراک در خبرنامه باشد.

پس از افزودن فرم ایجاد تعامل لازم است، چنین بخش‌هایی از وب‌سایت را توسعه دهید.

محتوا در بالای صفحه
Above the fold content

هنگام طراحی صفحه اصلی وب‌سایت توجه داشته باشید که مهم‌ترین بخش‌های محتوای صفحه در این قسمت بدون پیمایش (اسکرول) نمایش داده می‌شود.

الگوریتم چیدمان صفحه گوگل پس از شکایت برخی از کاربران که نمی‌توانستند به‌راحتی موردی را که جستجو کرده‌اند را در صفحه مقصد پیدا کنند ایجاد شد.

این به این معنی است که گوگل به صفحه‌هایی که محتوای مرتبط را در بالای صفحه بدون اسکرول نمایش می‌دهند اولویت بیشتری می‌دهد، تلاش کنید مطالب مفید در بالای صفحه قرار بگیرد و از نمایش تعداد زیاد تبلیغات در بالای صفحه خودداری کنید.

نکته: با بررسی نتایج سامانه آماری مانند Google Analytics می‌توانید پی ببرید مخاطبین شما از چه سایز مانیتوری بیشتر استفاده می‌کنند.

سایز صفحه
میانگین سایز صفحه 320 کیلوبایت است
سایز فشرده شده: 20 کیلوبایت
سایز استخراج شده: 63 کیلوبایت

دو دلیل عمده افزایش سایز صفحه فایل‌های جاوااسکریپت و تصاویر موجود در صفحه است.

سایز صفحه تاثیر مستقیم روی سرعت وب‌سایت شما دارد، تلاش کنید سایز را کمتر از 300 کیلوبایت نگهدارید.

توصیه: عکس‌ها را بهینه کنید تا سایز آن‌ها کمتر شود، و از قابلیت gzip برای فشرده سازی محتوای صفحه بهره‌گیرید.

تگ‌های ساخت‌یافته
شما از تگ‌های ساخت‌یافته در این صفحه استفاده نکرده‌اید

داده‌های ساخت‌یافته (Structured Data) اطلاعاتی هستند که در نتایج جستجو دیده خواهند شد, استفاده از چنین قابلیت‌هایی اطلاعات ویژه مربوط به صفحه را به موتورهای جستجو منتقل می‌کنند تا بتوانند بهتر تشخیص دهند که در نتایج چه نوع صفحه‌هایی را نمایش می‌دهند

گوگل تعدادی از این موارد را پشتیبانی می‌کند برای مثال: امتیاز کاربران به پست‌ها (مثلا 5 ستاره)، اطلاعات اشخاص، محصولات، کسب و کار یا سازمان، دستورالعمل، رویداد، ویدئو و موسیقی در صورتی که وب‌سایت شما هریک از این موارد را دارا هست توصیه می‌شود با مراجعه به سایت Schema.org مایکروفرمت موردنیاز را اضافه کنید.

امنیت آدرس‌های ایمیل
عالی، هیچ ایمیلی به‌صورت متنی در این صفحه مشاهده نشد

ربات‌های مخرب صفحه‌ی شما را بررسی خواهند کرد در صورتی که از آدرس ایمیل به‌صورت متنی استفاده کرده باشید آن را برای ارسال اسپم ذخیره می‌کنند.

صفحه اختصاصی 404
سایت شما دارای صفحه اختصاصی 404 است

تا جای ممکن سعی کنید صفحه‌ای زیبا و متناسب با برند طراحی کنید.

امنیت بازدیدکننده
عالی، وب‌سایت شما توسط گوگل امن شناخته شده است

هیچ مدرکی که ثابت کند وب‌سایت شما امن نیست پیدا نشد.

چگونگی چاپ صفحه
هیچ استایلی برای چیدمان محتوا در چاپ تعریف نشده است

با بهره‌گیری از این استایل می‌توانید آن درسته از اجزای صفحه که نیازی به چاپ شدن ندارند را حذف کنید و در صورت نیاز به توضیح در برگه چاپی محتوای خاصی را به نسخه چاپی اضافه کنید.

این مورد صرفا برای جذب بازدیدکننده می‌تواند مفید باشد.

چگونگی چاپ صفحه
هیچ استایلی برای چیدمان محتوا در چاپ تعریف نشده است

با بهره‌گیری از این استایل می‌توانید آن درسته از اجزای صفحه که نیازی به چاپ شدن ندارند را حذف کنید و در صورت نیاز به توضیح در برگه چاپی محتوای خاصی را به نسخه چاپی اضافه کنید.

این مورد صرفا برای جذب بازدیدکننده می‌تواند مفید باشد.

فناوری

Doctype
نامشخص! اطمینان حاصل کنید که DOCTYPE به درستی تعریف شده باشد.

کاربرد Doctype این است که به مرورگر شما اطلاع می‌دهد که در زیرساخت فنی این صفحه از چه استانداری استفاده شده است. برای مثال مشخص می‌کند وب‌سایت بر اساس چه نسخه‌ای از HTML طراحی شده است.

تعیین Doctype به مرورگر کمک می‌کند که صفحه را به‌صورت صحیح نمایش دهد.

رمزگذاری (Encoding)
عالی، متاتگ charset در این صفحه وجود دارد

مشخص کردن زبان/رمزگذاری کاراکترها احتمال نمایش اشتباه متن را در مرورگرها کاهش می‌دهد.

اعتبار سنجی W3C
دارای اشکال: 90 خطا و 75 اخطار

W3C کنسرسیومی است که استانداردهای وب را تعیین می‌کند.

لازم است پس از هر بار تغییر در وب‌سایت از طریق این سرویس از استاندارد بودن کد وب‌سایت اطمینان حاصل کنید.

برای مشاهده نتیجه به آدرس https://validator.w3.org/nu/?doc=http%3a%2f%2fcsiran.blogfa.com مراجعه کنید.

نمایش پوشه‌های سایت
نمایش پوشه‌های وب‌سایت فعال نیست

عالی، سرور شما به بازدیدکننده اجازه مشاهده پوشه‌ها و فایل‌ها را نمی‌دهد، این موضوع از نظر امنیتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فناوری
گروه فناوری مورد استفاده
Web Servers IIS IIS
Web Frameworks microsoft-aspnet ASP.NET
Operating Systems windows Microsoft Windows

این بخش برای آگاهی از فناوری‌های مورد استفاده در وب‌سایت شما ایجاد شده است. برخی از موارد ممکن است باعث کندی وب‌سایت شما شود.

آنالیز بازدید
Google Analytics Google Analytics

سامانه‌های آماری به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید فعالیت بازدیدکننده‌های وب‌سایت خود را بررسی کنید. شما باید حداقل یکی از این سرویس‌ها را نصب کنید، نصب یک مورد اضافه نیز می‌تواند به شما برای مقایسه آمار کمک کند.

رایج‌ترین سامانه‌های آماری عبارت‌اند از:

فناوری
گروه فناوری مورد استفاده
Web Servers IIS IIS
Web Frameworks microsoft-aspnet ASP.NET
Operating Systems windows Microsoft Windows

این بخش برای آگاهی از فناوری‌های مورد استفاده در وب‌سایت شما ایجاد شده است. برخی از موارد ممکن است باعث کندی وب‌سایت شما شود.

آنالیز بازدید
Google Analytics Google Analytics

سامانه‌های آماری به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید فعالیت بازدیدکننده‌های وب‌سایت خود را بررسی کنید. شما باید حداقل یکی از این سرویس‌ها را نصب کنید، نصب یک مورد اضافه نیز می‌تواند به شما برای مقایسه آمار کمک کند.

رایج‌ترین سامانه‌های آماری عبارت‌اند از:

آی‌پی سرور
158.69.187.205
کانادا

آی‌پی سرور به میزان کمی بر روی رتبه‌بندی شما تاثیر دارد. با این وجود بهتر است محل سرور در کشوری باشد که تعداد بازدیدکننده‌ها در آن کشور بیشتر است.

شبکه‌های اجتماعی

صفحه‌ی فیس‌بوک
لینک به صفحه فیس‌بوک پیدا نشد

اطلاعاتی از صفحه‌ی فیس‌بوک شما

صفحه‌ی گوگل‌پلاس
لینک به صفحه گوگل‌پلاس پیدا نشد

اطلاعاتی از صفحه‌ی گوگل‌پلاس شما

صفحه‌ی توئیتر
لینک به صفحه توئیتر پیدا نشد

اطلاعاتی از صفحه‌ی توئیتر شما

صفحه‌ی اینستاگرام
لینک به صفحه اینستاگرام پیدا نشد

اطلاعاتی از صفحه‌ی اینستاگرام شما

بازدید

مقایسه منابع بازدید

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

بیشترین بازدید بر اساس منطقه جغرافیایی

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

رتبه‌بندی الکسا
پاسخی از سرور الکسا دریافت نشد

عدد کمتر به این معنی است که وب‌سایت شما تعداد زیادی بازدید شده است.

رتبه‌بندی الکسا معیار نسبتا خوبی برای تشخیص میزان بازدید از وب‌سایت شما است، اما این عدد کاملا دقیق نیست.

گزارش کامل‌تر می‌خواهید؟

نتیجه‌ای که مشاهده می‌کنید صرفا بخشی از گزارش وضعیت وب‌سایت شماست.

برای مشاهده‌ی نتیجه‌ی گزارش و حل مشکلات فهرست شده، می‌توانید چکاپ پیشرفته را امتحان کنید.

چکاپ پیشرفته را امتحان کنید
گزارش رایگان