فهرست کارها

صفحه‌ی فیس‌بوک ایجاد کنید و لینک به صفحه را به وب‌سایت اضافه کنید
سرعت سرور کم است، این مشکل را حل کنید
استایل‌هایی که مستقیما روی تگ‌ها استفاده شده است را حذف کنید

توصیه‌ها

یک فرم مانند اشتراک در خبرنامه یا نام‌نویسی اضافه کنید
بخش موبایل وب‌سایت را ایجاد کنید و در صورت استفاده در موبایل کاربر را به نسخه موبایل هدایت کنید

سئو

تگ عنوان صفحه
ترمووود,ترمووود چیست,چوب نما,ترموود,نمای چوبی,ترمو وود,قیمت ترمووود
67 حرف

عالی، تعداد حروف عنوان صفحه بین 10 تا 70 حرف است.

مطمئن شوید که عنوان صفحه صریح است و دارای کلمات کلیدی مرتبط با محتوای صفحه است.

دقت کنید هر یک از صفحه‌های وب‌سایت شما باید عنوان خاص خودش را دارا باشد، عنوان تکرار شده در صفحه‌های مختلف موجب جریمه شدن توسط موتورهای جستجو می‌گردد.

تگ شرح صفحه
ترمووود,ترمووود چیست,چوب نما,ترموود,نمای چوبی,ترمو وود,قیمت ترمووود,ترمووود بست چوب,ترموود نما,متساوود,لوناوود,چوب سونا,پارکت چوبی,ترمود
136 حرف

عالی، تعداد حروف شرح صفحه بین 70 تا 160 حرف است.

متن شرح صفحه به‌طور خلاصه مشخص می‌کند که این صفحه شامل چه مطلبی است، این متن در نتایج موتورهای جستجو نیز نمایش داده می‌شود.

مطمئن شوید که شرح صفحه صریح است و دارای کلمات کلیدی مرتبط با محتوای صفحه است.

یک شرح صفحه خوب شبیه به یک پیام تبلیغاتی می‌تواند موثر باشد، بنابراین بهتر است متن وسوسه انگیز باشد تا کاربر برای کلیک روی لینک شما در نتایج موتورهای جستجو وسوسه شود.

برای اینکه مطمئن شوید متن شرح صفحه بدون اشکال است می‌توانید از ابزار Google Webmaster Tools استفاده کنید، گوگل به شما نشان می‌دهد که آیا متن شما کوتاه است، طولانی است و یا در صفحه‌های دیگر وب‌سایت شما تکرار شده است.

نحوه نمایش در نتایج گوگل
نتیجه بر اساس عبارات کلیدی تنها درصورت بررسی پیشرفته قابل مشاهده است.
ترمووود,ترمووود چیست,چوب نما,ترموود,نمای چوبی,ترمو ...
http://www.bestchoob.ir
ترمووود,ترمووود چیست,چوب نما,ترموود,نمای چوبی,ترمو وود,قیمت ترمووود,ترمووود بست چوب,ترموود نما,متساوود,لوناوود,چوب سونا,پارکت چوبی,ترمود

این بخش ایجاد شده است تا شما ببینید عنوان و شرح صفحه چگونه در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که عنوان یا شرح صفحه را تعیین نکرده باشید و یا این مقادیر ارتباطی با محتوای صفحه نداشته باشد موتورهای جستجو متن دیگری را ایجاد خواهند کرد.

اگر عنوان یا شرح صفحه طولانی باشند توسط موتورهای جستجو کوتاه شده و متن کوتاه شده نمایش داده خواهد شد.

تگ‌های تیتر (Heading)
<h1><h2><h3><h4><h5><h6>
13075000
تگتعداد
<h1>ترمووود,چوب نما,چوب ترمووود,ترموود, ترمووود چیست؟,قیمت ترمووود,ترمووود بست چوب
<h2>ترمووود
<h2>روند ترمووود
<h2>چوب ترمووود
<h2>ابعاد ترمووود
<h2>چوب نما
<h2>چوب نمای ساختمان
<h2>اجرای چوب نما
<h2>دستورالعمل و روش زیر سازی و نصب چوب نما و چوب ترمووود
<h2>رنگ چوب ترمووود
<h2>رنگ تیکوریلا
<h2>چوب ترمووود فضاهای باز
<h2>چوب ترمووود نمای محوطه های باز
<h2>چوب
<h2>چوب و اشکال گوناگون چوب از نظر مصرف:
<h2>ترمو
<h2>ترمو
<h2>پارکت های تمام چوب
<h2>پارکت چوب ترمووود پاین اس اچ پیPINE-SHP
<h2>چوب ترمووود گونه کاج
<h2>UTV-PINE
<h2>چوب ترمووود گونه زبان گنجشک(عش)
<h2>ASH-SHP
<h2>دکینگ پرتابل
<h2>دکینگ
<h2>آلاچیق
<h2>آلاچیق چیست؟
<h2>روف گاردن
<h2>اهداف و مزایای روف گاردن یا (بام سبز)
<h2>سونا
<h2>بهترین نوع چوب ترمووود سونا در ساخت سونا خشک چیست
<h3>کاربرد ترمووود
<h3>ترمووود برند تجاری بین المللی
<h3>کاربرد آرم بین المللی ترمووود چیست؟
<h3>لوگوی انجمن بین المللی ترمووود
<h3>مقاطع ترمووود
<h3>ترمووود و مراکز جهانی آن
<h3>ترمووود و ویژگی های ترمووود
<h3>استاندارد ترمووود
<h3>ترمووود
<h3>قیمت ترمووود
<h3>چوب ترمووود گرید آ
<h3>چوب ترمووود ارزان
<h3>نما و چوب
<h3>چوب نمای ترمووود
<h3>چوب ترمووود نما
<h3>انتخاب چوب نما
<h3>نما
<h3>رنگ چوب نما و ترمووود
<h3>سازه های چوب نما
<h3>نمای چوب و مشخصات آن
<h3>نماهای چوبی
<h3>چوب نما ترمووود
<h3>نمای چوبی
<h3>چوب نما و نوع پیچ های مورد نیاز
<h3>چوب نما دور پنجره
<h3>چوب نما و روش نصب بر روی قوطی فلزی
<h3>چوب نما و روش نصب بر روی دیوار بتنی
<h3>اجرای چوب نما
<h3>دستورالعمل رنگ ترمووود
<h3>چارت رنگ تکنوس
<h3>مراحل رنگ کاری چوب ترمووود
<h3>رنگ چوب ترمووود گونه عش
<h3>رنگ چوب ترمووود گونه کاج
<h3>چوب ترمووود کف پوش محوطه های باز
<h3>چوب نرم یا نرم چوب ها
<h3>چوب سخت یا سخت چوب ها
<h3>چوب و ساختار چوب
<h3>تعریف چوب از منظر گیاه شناسی
<h3>پارکت چوب ترمووود پاین دک اس اچ پیPINE DECKING-SHP
<h3>پارکت-چوب-ترمووودعش-اس-اچ-پیash-shp
<h3>UTS-PINE
<h3>SHP-PINE
<h3>چوب ترمووود بدون گره
<h3>SHP-DECK
<h3>تعریف چوب ترمووود گونه کاج
<h3>ASH-DECKING
<h3>چوب ترمووود عش
<h3>دکینگ پرتابل SHP
<h3>دکینگ پرتابل UTV
<h3>دکینگ پرتابل UTS
<h3>دکینگ پرتابل
<h3>دکینگ پرتابل عشDECKING PORTABLE-ASH
<h3>تاریخچه روف گاردن
<h3>روف گاردن
<h3>چوب سونا
<h3>رنگ تیکوریلا
<h3>ترموود
<h3>روند ترمووود
<h3>چوب ترمووود
<h3>تغییرات فیزیکی ترمووود
<h3>دستورالعمل و روش زیر سازی و نصب چوب نما و چوب ترمووود
<h3>ابعاد ترمووود
<h3>چوب نمای ساختمان
<h3>دستورالعمل رنگ ترمووود
<h3>کاربرد ترمووود
<h3>دکینگ پرتابل SHP
<h3>مراحل رنگ کاری چوب ترمووود
<h3>چوب ترمووود بدون گره
<h3>تعریف چوب ترمووود گونه کاج
<h3>ASH-SHP
<h3>چوب ترمووود نمای محوطه های باز
<h3>رنگ چوب ترمووود گونه کاج
<h3>رنگ چوب ترمووود گونه عش
<h3>چوب ترمووود کف پوش محوطه های باز
<h3>UTV-PINE

عالی، در این صفحه از تگ‌های تیتر (<H1> تا <H6>) استفاده شده است.

از کلمات کلیدی در تیترها مخصوصا تیتر اول (<H1>) استفاده کنید.

بهتر است در تمامی صفحه‌های وب‌سایت از تگ‌های تیتر استفاده شود، تگ تیتر اول (<H1>) فقط یک بار در صفحه باید تعریف شود ولی تیترهای (<H2> تا <H6>) می‌توانند چندین بار تکرار شوند.

فراوانی کلیدواژه‌ها
 چوب 202  ترمووود 147  که 70  آن 45  استفاده 44  رنگ 39  ساختمان 33  نما 32  یا 31  نمای 28 

این بخش نشان می‌دهد چه کلماتی بیشترین تکرار را در این صفحه داشته‌اند.

تلاش کنید محتوا را طوری بسازید تا کلمات مهم تکرار شوند، برای تشخیص کلمات مهم می‌توانید از ابزارهایی مانند Google AdWords استفاده کنید.

کلیدواژه‌ها و عبارت‌های تکرار شده
کلیدواژه‌ها تعداد آدرس عنوان شرح تیتر
چوب 201
ترمووود 149
های 63
این 45
استفاده 43
عبارت‌های دو کلمه‌ای تعداد آدرس عنوان شرح تیتر
چوب ترمووود 29
روند ترمووود 12
زیر سازی 12
روف گاردن 9
مزایای روف 8
عبارت‌های سه کلمه‌ای تعداد آدرس عنوان شرح تیتر
نمای چوبی ساختمان 7
اهداف مزایای روف 7
مزایای روف گاردن 6
روف گاردن (بام 6
زیر سازی چوب 5

جدول فوق نشان می‌دهد کلمه‌های کلیدی در وب‌سایت شما چگونه چیده شده‌اند.

برای بالا بردن احتمال نمایش در اولین نتایج موتورهای جستجو باید کلمات کلیدی در آدرس صفحه، متن داخل صفحه، عنوان صفحه، شرح صفحه، تیترها، خصوصیت alt عکس‌ها و متن لینک‌ها استفاده شده باشد.

متن جایگزین برای تصاویر
عالی، تمامی تگ‌ها دارای خصوصیت alt هستند

عالی، همه‌ی تصاویر این صفحه دارای متن جایگزین (خصوصیت alt) هستند.

دقت کنید موتورهای جستجو تصاویر را نمی‌بینند بنابراین لازم است با متن مرتبط برای هر یک از تصاویر مشخص کنید که تصویر چه چیزی را نمایش می‌دهد. این متن‌ها برای ابزارهای خواندن متن نیز کاربرد دارند.

کلمه‌های استفاده شده در این متن بهتر است با کلمات کلیدی تعیین شده برای این صفحه همخوانی داشته باشند تا این صفحه در نتایج جستجوی تصاویر نیز وجود داشته باشد.

تمامی تصاویر وب‌سایت را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که تمامی تصاویر دارای متن جایگزین هستند.

دقت کنید متن تعیین شده (با در نظر گرفتن فاصله‌ها) کمتر از 150 حرف باشد. همچنین سایز تصویر باید کم شده باشد تا زمان بارگذاری صفحه کاهش یابد.

نسبت متن قابل نمایش به کد HTML
این مورد صرفا هنگام بررسی صفحه‌های داخلی مهم است.

نسبت متن به کد HTML در این صفحه کمتر از 15 درصد است، بنابراین لازم است متن بیشتری را به صفحه اضافه کنید.

در حالت عادی باید نسبت متن به کد HTML بین 25 تا 70 درصد باشد تا خطر شناسایی صفحه به‌عنوان اسپم کاهش یابد.

تا جایی که ممکن است متن مفید و مرتبط با کلمات کلیدی را به صفحه اضافه کنید.

صفحه‌های فهرست شده در گوگل

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

خصوصیت ناشر برای لینک به گوگل پلاس
بسیار عالی, تگ لینک با خصوصیت rel="Publisher" به صفحه‌ی گوگل‌پلاس در این صفحه وجود دارد

از آنجایی که وب‌سایت شما لینک به صفحه گوگل پلاس با خصوصیت rel="Publisher" دارد، گوگل مطلب شما را به کسب و کار شما نسبت خواهد داد.

این نوع تشخیص ناشر می‌تواند به توسعه برند شما کمک کند. این عامل کمک می‌کند تا برند شما به‌عنوان ناشر مطالب وب‌سایت در نتایج جستجو برجسته تر معرفی شود اما در صورتی که rel="Author" یعنی ناشر شخص باشد اینطور نخواهد بود.

بازنویسی آدرس
عالی، آدرس وب‌سایت بدون ایراد تعریف شده است

عالی، آدرس وب‌سایت شما مرتب (قابل خواندن) است و از کوئری استفاده نشده است

آدرس مرتب علاوه بر موثر بودن برای سئو موجب کاربری آسان وب‌سایت تیز می‌شود.

خط فاصله در آدرس
عالی، شما از خط فاصله (این_خط_ها_خط_فاصله_هستند) در آدرس صفحه استفاده نکرده‌اید

عالی، شما از خط فاصله (این_خط_ها_خط_فاصله_هستند) در آدرس صفحه استفاده نکرده‌اید.

گوگل خط تیره را به‌عنوان جداکننده کلمه می‌شناسد، بنابراین اگر از خط فاصله استفاده کنید کلمات برای گوگل قابل تشخیص نخواهد بود.

عوامل مسدود شدن
استفاده نشده است
استفاده نشده است

از فلش صرفا باید برای فرایندهای ویژه استفاده شود. اگرچه محتوای فلش زیباتر به نظر می‌رسند اما از نظر گوگل قابل خواندن نیستند، بنابراین بهتر است تا جای ممکن از فلش در محتوای وب‌سایت استفاده نشود. البته این مورد درباره تبادل اطلاعات از طریق فناوری AJAX نیز صادق است.

فریم‌ها نیز می‌توانند برای وب‌سایت شما مشکل‌ساز شوند چون موتورهای جستجو محتویات فریم را نمی‌خوانند و در فهرست خود ذخیره نمی‌کنند. تا جای ممکن از فریم استفاده نکنید ولی اگر مجبور بودید حتما از تگ NoFrames نیز استفاده کنید.

عبارات کلیدی هم‌ردیف در گوگل ترندز

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

وب‌سایت شما در نتایج گوگل

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

سایت‌مپ‌های ارسال شده به گوگل

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

خطاهای مشاهده شده توسط گوگل

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

عبارات کلیدی برتر وب‌سایت شما

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

تعداد سایت‌هایی که به شما لینک داده‌اند

این تعداد نشان می‌دهد که چه تعدادی وب‌سایت دارای لینک به وب‌سایت شما است، این نوع لینک‌ها از نظر موتورهای جستجو نشانه‌ای بر اعتبار وب‌سایت شما هستند.

از آنجایی که این عامل یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو به شمار می‌آید، لازم است تلاش کنید تا تعداد و کیفیت این نوع لینک‌ها افزایش یابد.

تغییر مسیر به آدرس دارای www
بسیار عالی، وب‌سایت شما از آدرس https://www.bestchoob.ir به آدرس https://bestchoob.ir تغییر مسیر داد.

عالی، هر دو حالت دامنه https://www.bestchoob.ir و https://bestchoob.ir به یک دامنه‌ی مشترک هدایت شدند.

نمایش یک دامنه بسیار با اهمت است زیرا موتورهای جستجو دامنه‌های مختلف را به‌عنوان وب‌سایت‌های متفاوت شناسایی می‌کنند.

robots.txt
1
1
1
1

عالی وب‌سایت شما دارای فایل robots.txt هست.

این فایل به شما اجازه می‌دهد تا دسترسی ربات‌ها را برای خواندن فایل‌ها و پوشه‌های وب‌سایت محدود کنید. همچنین این فایل تعیین می‌کند که XML Sitemap در چه آدرسی از وب‌سایت قرار دارد.

شما می‌توانید از طرق ابزار Google Search Console بررسی کنید که آیا Robots.txt به‌درستی تنظیم شده است یا خیر همچنین با این ابزار می‌توانید بررسی کنید که آدرس‌های وب‌سایت به‌درستی قابل بررسی هستند یا مسدود شده‌اند.

sitemap.xml

سایت‌مپ را به ابزارهای جستجو مانند Google™ Webmaster Tools و Bing Webmaster Tools ارسال کنید، آدرس این سایت‌مپ را نیز در فایل robots.txt مشخص کنید

سایت‌مپ فایلی است که فهرستی از صفحه‌های وب‌سایت را به موتورهای جستجو معرفی می‌کند، این فایل می‌تواند اطلاعات بیشتری را به موتورهای جستجو بدهد، مثلا اینکه این صفحه چه زمانی به‌روزرسانی شده است و یا در چه دوره زمانی تغییر می‌کند این اطلاعات موجب می‌شود موتورهای جستجو به‌صورت هوشمندانه وب‌سایت شما را بررسی کنند.

توجه کنید صرفا صفحه‌هایی که باید به موتورهای جستجو معرفی شوند باید به این فایل اضافه شوند بنابراین نباید صفحه‌هایی که از طریق robots.txt مسدود شده‌اند به این فایل اضافه شود. بررسی کنید تمامی آدرس‌های موجود دارای مقصد سالم باشند و صفحه 404 یا خطای سرور را نمایش ندهند. آدرس را حتما متناسب با دامنه اصلی تعیین کنید مثلا حتما دارای زیردامنه‌ی www باشند. همچنین لازم است شمای مشخص http یا https را مشخص کنید.

اطلاعات دومین
26 اسفند 1395 (16 March 2017)
6 مرداد 1397 (28 July 2018)

سن دامنه تاثیر بسزایی در تعیین اولویت نتایج جستجو دارد، دامنه‌هایی که فقط چند ماه از سنشان می‌گذرد به‌سختی می‌توانند با دامنه‌های قدیمی رقابت کنند. بهتر است برای شروع دامنه‌ای را که قبلا ثبت شده است را خریداری کنید.

شما می‌توانید دامنه خود را برای بازه‌های طولانی 5 یا 10 ماهه ثبت کنید. با این کار شما به دنیا نشان می‌دهید که در پیشبرد کسب و کار خود جدی هستید.

بلاگ
http://www.bestchoob.ir/blog وضعیت: 200 - OK

ایجاد وبلاگ بهترین روش برای برقراری تعامل با مخاطبین شماست و ایجاد متون مفید و بازدید بیشتر باعث می‌شود در دنیای مجازی بیش از پیش دیده شوید.

بازدید از طریق آی‌پی
78.129.218.93
http://78.129.218.93 وضعیت: 200 - OK
وب‌سایت با آی‌پی به وب‌سایت شما اشاره نمی‌کند

عالی وب‌سایت شما از طریق آی‌پی به دامنه اصلی اشاره می‌کند و یا صفحه سرور میزبان را نمایش می‌دهد.

موبایل

تعداد بازدید از موبایل و تبلت

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

نحوه نمایش در موبایل
Mobile Rendering

تعداد افرادی که از موبایل و تبلت برای ارتباط با اینترنت استفاده می‌کنند بسیار زیاد است، حدود 75 درصد از کاربران به تلفن‌های هوشمند یا تبلت دسترسی دارند. وب‌سایت شما باید در این نوع دستگاه‌ها نیز به‌صورت صحیح دیده شود.

برای مشاهده آمار بازدید از طریق موبایل و تبلت می‌توانید از ابرار آمار بازدید مثل Google Analytics استفاده کنید.

کاربری به‌صورت لمسی

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

هماهنگی با موبایل
هیچ شیء تعبیه شده (Embeded Object) در این صفحه وجود ندارد

عالی، وب‌سایت شما هیچ شیء خاصی را تعبیه نکرده است مانند فلش، سیلورلایت، جاوا و ... بنابراین محتوای صفحه در تمامی دستگاه‌ها قابل نمایش خواهد بود.

سهولت کاربری در موبایل
Mobile Friendliness
وب‌سایت شما به نسخه‌ی موبایل تغییر مسیر نمی‌دهد
این وب‌سایت برای مشاهده در موبایل کاملا بهینه‌سازی شده است

این موضوع بسیار مهم است که وب‌سایت شما طوری تنظیم شده باشد که کاربرانی که از طریق موبایل به وب‌سایت شما دسترسی دارند بتوانند به‌راحتی از وب‌سایت استفاده کنند. این بخش به سهولت استفاده از موبایل اشاره دارد، بهینه‌سازی موبایل باعث می‌شود تا در نتایج سرچ نسخه موبایل اولویت بالایی داشته باشید.

موبایل Viewport
ویوپورت (viewport) در این صفحه متناسب با سایز صفحه‌نمایش موبایل تعریف شده است

عالی، ویوپورت به‌درستی تنظیم شده است.

به خاطر داشته باشید در صورتی که سایز پهنای صفحه به واحد پیکسل تعریف شده باشد ممکن است در دستگاه‌های مختلف به شکل‌های متفاوتی نمایش داده شود.
توصیه‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • از تعیین اندازه پهنا به‌صورت ثابت و بزرگ در استایل‌ها پرهیز نمایید
  • در صورت نیاز، از مدیا برای سایزهای متفاوت موبایل استفاده کنید
  • اندازه تصویر را بر اساس واکنش‌گرایی صفحه تغییر دهید
خوانا بودن اندازه فونت
متون در نسخه موبایل کاملا خوانا هستند

شما می‌توانید مطالب مفیدی در زمینه فونت‌ها که توسط گوگل برای سیستم‌عامل اندروید توصیه شده است را نیز مطالعه نمایید. Typography Guidelines

سرعت در موبایل
کد جاوااسکریپت فشرده شده است
کد CSS فشرده شده است
کد HTML فشرده شده است

نسخه موبایل وب‌سایت یا حالت واکنش‌گرای وب‌سایت باید محتوای قابل مشاهده بالای صفحه را در کمتر از یک ثانیه بارگذاری کند. این فرایند موجب می‌شود تا کاربر در اولین فرصت با وب‌سایت تعامل برقرار کند. از آنجایی که پردازش گرهای موبایل نسبت به کامپیوترها ضعیف‌تر هستند، نکات توصیه شده برای افزایش سرعت در موبایل بسیار بااهمیت است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش PageSpeed Insights Rules گوگل مراجعه کنید.

کاربری

آدرس
bestchoob.ir
12 حرف

تا جایی که ممکن است از کوتاه‌ترین حالت دامنه استفاده کنید

آدرس‌های توصیفی برای شناسایی محتوای صفحه توسط موتورهای جستجو توصیه می‌شوند. کاربر باید بتواند به‌سرعت با دیدن آدرس تشخیص دهد محتوای صفحه چه چیزی را شامل می‌شود برای مثال

http://www.mysite.com/fa/products

به خاطر داشته باشید آدرس صفحه یکی از فاکتورهای مهم برای سئو به حساب می‌آید بنابراین بهتر است تا جای ممکن از آدرس‌های مرتب استفاده شود

آیکون صفحه
https://bestchoob.ir/wp-content/uploads/2017/07/bestchoob.png
favicon   عالی، وب‌سایت شما دارای آیکون اختصاصی است

عالی، وب‌سایت شما دارای آیکون اختصاصی (favicon) است، مطمئن شوید آیکون وب‌سایت مرتبط با برند شما است.

فرم ارتباط با کاربر
هیچ فرمی برای برقراری ارتباط با بازدیدکننده وجود ندارد

افزودن فرم ایجاد تعامل موجب برگشتن کاربر به وب‌سایت در آینده خواهد بود، این فرم می‌تواند ثبت‌نام یا ثبت ایمیل برای اشتراک در خبرنامه باشد.

پس از افزودن فرم ایجاد تعامل لازم است، چنین بخش‌هایی از وب‌سایت را توسعه دهید.

محتوا در بالای صفحه
Above the fold content

هنگام طراحی صفحه اصلی وب‌سایت توجه داشته باشید که مهم‌ترین بخش‌های محتوای صفحه در این قسمت بدون پیمایش (اسکرول) نمایش داده می‌شود.

الگوریتم چیدمان صفحه گوگل پس از شکایت برخی از کاربران که نمی‌توانستند به‌راحتی موردی را که جستجو کرده‌اند را در صفحه مقصد پیدا کنند ایجاد شد.

این به این معنی است که گوگل به صفحه‌هایی که محتوای مرتبط را در بالای صفحه بدون اسکرول نمایش می‌دهند اولویت بیشتری می‌دهد، تلاش کنید مطالب مفید در بالای صفحه قرار بگیرد و از نمایش تعداد زیاد تبلیغات در بالای صفحه خودداری کنید.

نکته: با بررسی نتایج سامانه آماری مانند Google Analytics می‌توانید پی ببرید مخاطبین شما از چه سایز مانیتوری بیشتر استفاده می‌کنند.

سایز صفحه
میانگین سایز صفحه 320 کیلوبایت است
سایز فشرده شده: 31 کیلوبایت
سایز استخراج شده: 141 کیلوبایت

دو دلیل عمده افزایش سایز صفحه فایل‌های جاوااسکریپت و تصاویر موجود در صفحه است.

سایز صفحه تاثیر مستقیم روی سرعت وب‌سایت شما دارد، تلاش کنید سایز را کمتر از 300 کیلوبایت نگهدارید.

توصیه: عکس‌ها را بهینه کنید تا سایز آن‌ها کمتر شود، و از قابلیت gzip برای فشرده سازی محتوای صفحه بهره‌گیرید.

تگ‌های ساخت‌یافته
og:locale, og:type, og:title, og:description, og:url, og:site_name
WebSite, SearchAction, Organization
شما از تگ‌های ساخت‌یافته در این صفحه استفاده کرده‌اید

داده‌های ساخت‌یافته (Structured Data) اطلاعاتی هستند که در نتایج جستجو دیده خواهند شد, استفاده از چنین قابلیت‌هایی اطلاعات ویژه مربوط به صفحه را به موتورهای جستجو منتقل می‌کنند تا بتوانند بهتر تشخیص دهند که در نتایج چه نوع صفحه‌هایی را نمایش می‌دهند

گوگل تعدادی از این موارد را پشتیبانی می‌کند برای مثال: امتیاز کاربران به پست‌ها (مثلا 5 ستاره)، اطلاعات اشخاص، محصولات، کسب و کار یا سازمان، دستورالعمل، رویداد، ویدئو و موسیقی در صورتی که وب‌سایت شما هریک از این موارد را دارا هست توصیه می‌شود با مراجعه به سایت Schema.org مایکروفرمت موردنیاز را اضافه کنید.

امنیت آدرس‌های ایمیل
عالی، هیچ ایمیلی به‌صورت متنی در این صفحه مشاهده نشد

ربات‌های مخرب صفحه‌ی شما را بررسی خواهند کرد در صورتی که از آدرس ایمیل به‌صورت متنی استفاده کرده باشید آن را برای ارسال اسپم ذخیره می‌کنند.

صفحه اختصاصی 404
سایت شما دارای صفحه اختصاصی 404 است

تا جای ممکن سعی کنید صفحه‌ای زیبا و متناسب با برند طراحی کنید.

امنیت بازدیدکننده
عالی، وب‌سایت شما توسط گوگل امن شناخته شده است

هیچ مدرکی که ثابت کند وب‌سایت شما امن نیست پیدا نشد.

چگونگی چاپ صفحه
عالی، استایل‌هایی برای چیدمان محتوا در چاپ تعریف شده است

با بهره‌گیری از این استایل می‌توانید آن درسته از اجزای صفحه که نیازی به چاپ شدن ندارند را حذف کنید و در صورت نیاز به توضیح در برگه چاپی محتوای خاصی را به نسخه چاپی اضافه کنید.

این مورد صرفا برای جذب بازدیدکننده می‌تواند مفید باشد.

مدت زمان نمایش
3.23 ثانیه

وب‌سایت شما خیلی کند است. کندی وب‌سایت یکی از رایج‌ترین شکایات بازدیدکننده‌ها از وب‌سایت است.

سرعت وب‌سایت صرفا موجب نارضایتی بازدیدکننده نمی‌شود بلکه تاثیر منفی بر رتبه‌بندی وب‌سایت شما در گوگل خواهد داشت.

این مشکل می‌تواند عوامل گوناگونی داشته باشد عدم استفاده از حافظه برای اطلاعاتی که از پایگاه داده به‌صورت رایج لود می‌شود، اشکال سرور، اشکال شبکه، کدهای مربوط به آمار بازدید، تبلیغات و ...

تعداد زیادی سرویس رایگان برای مانیتورینگ وب‌سایت شما وجود دارد می‌توانید با استفاده از این نوع سایت‌ها از وضعیت فعال/غیرفعال بودن وب‌سایت باخبر شوید.

فناوری

Doctype
HTML-5

کاربرد Doctype این است که به مرورگر شما اطلاع می‌دهد که در زیرساخت فنی این صفحه از چه استانداری استفاده شده است. برای مثال مشخص می‌کند وب‌سایت بر اساس چه نسخه‌ای از HTML طراحی شده است.

تعیین Doctype به مرورگر کمک می‌کند که صفحه را به‌صورت صحیح نمایش دهد.

رمزگذاری (Encoding)
عالی، متاتگ charset در این صفحه وجود دارد

مشخص کردن زبان/رمزگذاری کاراکترها احتمال نمایش اشتباه متن را در مرورگرها کاهش می‌دهد.

اعتبار سنجی W3C
کاملا صحیح

W3C کنسرسیومی است که استانداردهای وب را تعیین می‌کند.

لازم است پس از هر بار تغییر در وب‌سایت از طریق این سرویس از استاندارد بودن کد وب‌سایت اطمینان حاصل کنید.

برای مشاهده نتیجه به آدرس https://validator.w3.org/nu/?doc=http%3a%2f%2fwww.bestchoob.ir مراجعه کنید.

نمایش پوشه‌های سایت
نمایش پوشه‌های وب‌سایت فعال نیست

عالی، سرور شما به بازدیدکننده اجازه مشاهده پوشه‌ها و فایل‌ها را نمی‌دهد، این موضوع از نظر امنیتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فناوری
گروه فناوری مورد استفاده
Web Servers LiteSpeed LiteSpeed
Javascript Frameworks jQuery jQuery
jQuery UI jQuery UI
Modernizr Modernizr
Video Players Vimeo Vimeo
YouTube YouTube

این بخش برای آگاهی از فناوری‌های مورد استفاده در وب‌سایت شما ایجاد شده است. برخی از موارد ممکن است باعث کندی وب‌سایت شما شود.

آنالیز بازدید
Google Analytics Google Analytics

سامانه‌های آماری به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید فعالیت بازدیدکننده‌های وب‌سایت خود را بررسی کنید. شما باید حداقل یکی از این سرویس‌ها را نصب کنید، نصب یک مورد اضافه نیز می‌تواند به شما برای مقایسه آمار کمک کند.

رایج‌ترین سامانه‌های آماری عبارت‌اند از:

آی‌پی سرور
78.129.218.93
بریتانیا

آی‌پی سرور به میزان کمی بر روی رتبه‌بندی شما تاثیر دارد. با این وجود بهتر است محل سرور در کشوری باشد که تعداد بازدیدکننده‌ها در آن کشور بیشتر است.

ترفندهای افزایش سرعت
عالی، وب‌سایت شما امکان ذخیره سازی صفحه در مرورگر رایانه مشتری را پشتیبانی می‌کند
عالی، در وب‌سایت شما از جدول‌های تودرتو استفاده نشده است
خیلی بد، در وب‌سایت شما از استایل‌های مستقیم روی تگ استفاده شده است
عالی، شما از تعداد کمی (3) فایل CSS استفاده کرده‌اید
عالی، شما از تعداد کمی (2) فایل جاوااسکریپت استفاده کرده‌اید
عالی، وب‌سایت شما از مزایای gzip استفاده کرده است
تبریک، وب‌سایت شما از نظر سرعت کاملا بهینه‌سازی شده است

سرعت وب‌سایت تاثیر بسزایی در جذب مخاطب، میزان تعامل و حتی رتبه‌بندی وب‌سایت شما دارد. با کم کردن زمان لود صفحه علاوه بر جذب مخاطبین بیشتر، اولویت وب‌سایت خود را در نتایج جستجو بالا می‌برید.

این اطلاعات از طریق سرویس PageSpeed Insights Rules گوگل تهیه شده است، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این سرویس مراجعه کنید.

شبکه‌های اجتماعی

صفحه‌ی فیس‌بوک
لینک به فیس‌بوک موجود در صفحه اشتباه است و یا به یک پروفایل شخصی اشاره دارد

اطلاعاتی از صفحه‌ی فیس‌بوک شما

صفحه‌ی گوگل‌پلاس

اطلاعاتی از صفحه‌ی گوگل‌پلاس شما

صفحه‌ی توئیتر

اطلاعاتی از صفحه‌ی توئیتر شما

صفحه‌ی اینستاگرام

اطلاعاتی از صفحه‌ی اینستاگرام شما

بازدید

مقایسه منابع بازدید

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

بیشترین بازدید بر اساس منطقه جغرافیایی

این بخش فقط درصورت بررسی پیشرفته قابل دسترسی است

بررسی پیشرفته

رتبه‌بندی الکسا
رتبه شما بین سایت‌ها 532,353 است.  رشد مثبت 168,222  
رتبه شما در ایران 15,374 است.

عدد کمتر به این معنی است که وب‌سایت شما تعداد زیادی بازدید شده است.

رتبه‌بندی الکسا معیار نسبتا خوبی برای تشخیص میزان بازدید از وب‌سایت شما است، اما این عدد کاملا دقیق نیست.

گزارش کامل‌تر می‌خواهید؟

نتیجه‌ای که مشاهده می‌کنید صرفا بخشی از گزارش وضعیت وب‌سایت شماست.

برای مشاهده‌ی نتیجه‌ی گزارش و حل مشکلات فهرست شده، می‌توانید چکاپ پیشرفته را امتحان کنید.

چکاپ پیشرفته را امتحان کنید
گزارش رایگان